ფილოსოფია

სიმბოლო როგორც „სინათლის“ პირობა - „კონვენცია“, „კონვენციური აზროვნების“ წინააღმდეგ


სამი სინთეზი


სარტრის ეგზისტენციალიზმი


ისტორიის გაგება ჰეგელთან


მოსე როგორც ”არქაული მამა“ და „ფსიქიკური რეალობის“ ცნება ფროიდთან


ბუნება, როგორც მატერია. მექანიციზმის ისტორიიდან


ხორხე ლუის ბორხესი - შოთა რუსთაველი, ვეფხისტყაოსანი


კინო და ტექნოლოგია - ერთი ძირის ორი გზა თუ ორი გზის ისტორიული გადაკვეთა?


ინტერპრეტაციის სამი ტექნიკა - პლუს ბონუსი, ანუ როგორია ქართული სპილო


რეფერატი კირკეგორზე


თბილისის მეტაფიზიკა: ხელოვნების მანიფესტი


ქალის იდეალი


სიბნელის ტოპოგრაფია


მთელი სამეფო ამალა


ჰომოფობიასთან ბრძოლის დღე versus ოჯახის სიწმინდის დღე: ორი მოკრივის ამბავი


თბილისური ჯუნგლები - ჰეშტაგ #ურბანულიფერმერი


ალტერმოდერნული დემნა გვასალიას თბილისური ტექნოლოგიები


ჩვენი დროის ხატი (მალევიჩის დაბადების 140 წლის აღსანიშნავად)


თბილისი-ბიოგრაფია


Union of Play


გეტოების დაბადება - ანუ ამბავი თბილისური ფერთა გამის შესახებ


სოციალისტური ჰუმანიზმი?


რა უნდა გავაკეთოთ?


ნარატივის დაღლილობა - ანუ ამბავი გიგი თევზაძის წაკითხვის შესახებ


ავტორიტარული პიროვნულობა


ჩვენ არ უნდა ვიტიროთ


მარქსიზმი, ფსიქოანალიზი და რეალობა


მორალის როლი კომუნისტურ წარმოებაში


აგრესიულობა მოწინავე ინდუსტრიულ საზოგადოებებში


`პოლიტიკის ესთეტიზაცია` და `ესთეტიკის პოლიტიზაცია`


დიალოგი 1928 წელს


ქართული კულტურა, სახვითობის პრობლემა, ანუ ტრანსცენდენცია და პიარი ბოსლის სითბოში


მერი ჯეინი


უტოპიის დასასრული


ძალადობისა და რადიკალური ოპოზიციის პრობლემა


ჰაიდეგერის ანალიზი იყო ყალბი, არაჭეშმარიტი


არაყი, ეკლესია და კინემატოგრაფი


თვითრეფლექსიიდან ანტიკურობამდე ანუ აღებისა და გადადების ქორეოგრაფია


იდენტიფიკაცია და დეფეკაცია


უკანასკნელი მესია


კარგი პოეტი ვალდებულია, იყოს პროჭი


ქუჩის ხელოვნება


95 თეზისი


ტაისონი და ნიცშე


კანონთა წიგნი


შიშის სურნელი


ჰეგელის 'სამართლის ფილოსოფიის' კრიტიკა


არ შეგიყვარდეთ საკუთარი თავი


ებრაული საკითხისათვის


ფუტურიზმის დაარსება და მანიფესტი