კრიტიკა/ესსე

მთარგმნელთა დღესთან დაკავშირებით


ვინ ვისთან დებს ზავს?


გამარჯვებული ამური


ნამე, სხვა გეგმებით


შავი პრინცი - არტისტი ხალხისთვის, ვისაც უგრძნია შიმშილი


მთხრობელი საოცრებათა ქვეყანაში


მედიაკომუნიზმი: ექსპერტისა და ნივთმტკიცების კრიზისი


ისტორიის იდეა კანტის ფილოსოფიაში


კულტურული ინდუსტრია და მოთხოვნილება


პლატონი, ფუკო, თევზაძე: ჭეშმარიტების თამაშები


"აჩქარებული კადრიდან"


The Neon Demon - კონსუმერისტული ორგია და მკვდარი სიყვარული


The Lobster- ბრმა სიყვარული


სამაისო


ვლადიმირ ნაბოკოვი კოლეგებს უტევს


ტყიბული - პასაჟები გამოქვაბულის კაცებზე


PARADIS ARTIFICIEL


როსტომ ჩხეიძის დამონტაჟებული "სიმართლე"


დანაშაულის ადგილის გარეშე


ფაშიზმი. როგორ გადავიღოთ სიცოცხლე?


ოთარიდან რეზომდე და პირიქით


ფრაგმენტი წიგნიდან "ცარიელი სივრცე"


საქართველოზე


ოთარ იოსელიანის `შანტრაპა`


ქართლის დედა - მსგავსება-დადასტურების მიღმა დარჩენილი სეპარატიზმი


რელიგიის ლიბერალური კრიტიკა საქართველოში


სუბიექტურობის ცნება ჟაკ ლაკანსა და მაქს შტირნერთან


ვან გოგი, საზოგადოების მიერ წაქეზებული თვითმკვლელობა


სახელმწიფო კაპიტალიზმი თანამედროვე ქართული კულტურის ჭრილში


მომხმარებელი საზოგადოება


თეორიის ხედვის ქვეშ


ისტორიული მეცნიერება პოსტმოდერნის ეპოქაში


დეტალების ეშმაკი


შეუზღუდავი პასუხისმგებლობის კორპორაცია "ზურა ქარუმიძე"


მეტაპედესტალი, ანუ პრეზიდენტმა რა ჰქმნა


შალვა დადიანს (ანონიმკა)


ორი ავტორი - ორი წიგნი


"მო, დავსხდეთ ტარიელისთვის"


კლასიკის გასამართლება


ლიტერატურული ფარისევლობანი


გლობალიზაცია და მისი თანმდევი უკმაყოფილება (ფრაგმენტი წიგნიდან)


უძველესი პროფესია


ანტიზღაპარი


ბათუმი, ბათქაში და ბიძია სკრუჯი


მეცნიერების პოეზია


რატომ მძულს რელიგია და მიყვარს ქრისტე, ანუ პოეზიის ჯასტინ ბიბერი


ჩოხიანი დადა


მოდერნის შემდეგ


სამოქალაქო დაუმორჩილებლობის მოვალეობაზე


პორნოვარსკვლავი, რომელმაც ენა გადაყლაპა